[I18NGR] Web Site issues

Petros Vidalis pvidalis at gmail.com
Fri Oct 7 15:47:57 EEST 2016

Καλησπέρα Δημήτρη :-)
έχω όντως access στη σελίδα οπότε κάθε αλλαγή είναι εφικτή.

Είχα ξεκινήσει μια μικρή προσπάθεια να επανεκινήσω μερικά πράγματα πριν
μερικούς μήνες αλλά δυστυχώς από το φόρτο εργασίας, ακόμα η προσπάθεια δεν
έχει ολοκληρωθεί.

Συνοπτικά στήνω και πάλι τη σελίδα στο domain www.kde.gr σε ότι αφορά το
μεταφραστικό έργο. Έχει ένα In progress status, που εύχομαι σύντομα να
αλλάξει :-)
Το wiki που είπες έχει επανέλθει, αν και το περιεχόμενο του χρειάζεται μια
ανανέωση.
Τα τελευταία νέα στη σελίδα είναι όντως παλιά αλλά θα ανανεωθούν με την
ολοκλήρωση της σελίδας.

Σε ότι αφορά την mailing list θα την αλλάξω με αυτή αν δεν υπάρχει
αντίρρηση *kde-i18n-el at kde.org <kde-i18n-el at kde.org>*

Δε ξέρω σε τι έχεις όρεξη να βοηθήσεις, μου μοιάζει εφικτό και εύκολο το
wiki, αλλά ότι σε βολεύει πες μου.

Ευχαριστώ

Υ.Γ. Προωθώ τη συνομιλία μας στις λίστες, μήπως ενδιαφέρεται κανείς να
συμμετέχει.

Στις 7 Οκτωβρίου 2016 - 3:34 μ.μ., ο χρήστης Dimitris Kardarakos <
dimkard at gmail.com> έγραψε: