[I18NGR] Μεταφράσεις του Wordpress;

Marios Zindilis marios at zindilis.com
Wed Nov 23 08:38:00 EET 2011

On 11/22/2011 02:31 PM, Σπύρος Γεωργαράς wrote:
> Στις 22/11/2011 12:05 μμ, ο/η Σπύρος Γεωργαράς έγραψε:
>>

> Παίδες ευχαριστώ για τις απαντήσεις
>
> Άκρη δεν έχω βγάλει. Στο wpmania.gr ούτε να εγγραφώ μπορώ ούτε να στείλω
> μήνυμα μέσω φόρμας επικοινωνίας...
>
> Έχω στείλει κάποια email και περιμένω...

Καλημέρα,

Όντως με τη μετάφραση του WordPress ασχολείται ο διαχειριστής του
wpmania.gr και την στέλλει στο wordpress.org με κάθε νέα έκδοση. Συνήθως
το .mo κυκλοφορεί στο wpmania.gr λίγες μέρες νωρίτερα από το wordpress.org.

Ο ιστότοπος είχε κάποια προβλήματα τις τελευταίες μέρες, με κακόβουλη
εισβολή και με χαρακτηρισμό από το Google ως κακόβουλη σελίδα. Μπορείς
τώρα να κάνεις εγγραφή στο:

http://www.wpmania.gr/forum/member.php?action=register

--
Marios Zindilis