[I18NGR] Προτάσεις για: midori, firefox, thunderbird

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Fri Nov 11 13:20:40 EET 2011

Καλό μεσημέρι σε όλους

Δυο-τρεις προτάσεις/διορθώσεις για:

midori 0.4.1
------------
   Καθυστέρηση φόρτωσης είτε λόγω κάποιου σφάλματος είτε για ρυθμίσεις εκκίνησης.
Προτείνω να γίνει
   Καθυστέρηση φόρτωσης λόγω πρόσφατης κατάρρευσης ή εφαρμογής ρυθμίσεων
εκκίνησης.

Το παραπάνω εμφανίζεται όταν μετά από κατάρρευση της εφαρμογής, επιλεγεί να
γίνει άνοιγμα των παρτελών που υπήρχαν, αλλά χωρίς να φόρτωση των περιεχομένων
τους.

libreoffice 3.4.3
------------------
Στο μενού του Quickstarter υπάρχει το
   Open document... (ΑΓΓ)
που εμφανίζεται ως
   Αποθήκευση εγγράφου
θα πρέπει προφανώς να γίνει
   Άνοιγμα εγγράφου...

thunderbird 8.0
Στο παράθυρο "Περί" υπάρχει το:
   Βρίσκεστε στο κανάλι ενημερώσεων της έκδοσης release .
(το κενό πρίν την τελεία θα πρέπει να φύγει)
και παρακάτω:
   ..από το Mozilla, μιαπαγκόσμια κοινότητα...
(εδώ θέλει ένα κενό μετά το μια)

Όλα αυτά σε aptosid (debian sid)