[I18NGR] Σχετικα με τις μεταφρασεις -- νεο μελος

Nikolaos Pantazis pantazisnikolaos at gmail.com
Thu Mar 31 14:13:11 EEST 2011

Αυτό που προτείνω εγώ, είναι να διαλέξεις ένα πρόγραμμα που ξέρεις και
χρησιμοποιείς συχνά, και να αρχίσεις με αυτό, για δικιά σου
διευκόλυνση, έτσι ώστε να μην πελαγώσεις με λειτουργίες που δεν ξέρεις
τι κάνουν. Ο πρώτος κανόνας είναι η ομοιογένεια των μεταφράσεων, εκτός
αν πιστεύεις πως πρέπει να προτείνεις κάποια αλλαγή, που θα πρέπει να
ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα προγράμματα.

Στις 30 Μαρτίου 2011 7:29 μ.μ., ο χρήστης Klearchos-Angelos Gkountras
<kleagkou at gmail.com> έγραψε: