[I18NGR] Συντονιστής Μεταφρασεων

Petros Vidalis p_vidalis at hotmail.com
Wed Feb 16 11:18:28 EET 2011

Καλημέρα σε όλους,
μετά από λίγες μέρες στο εξωτερικό επέστρεψα και πάλι στην βάση.
Αν έχετε παρατηρήσει τους τελευταίους μήνες η απουσία μου είναι εμφανής
και ο ρόλος του Δημήτρη Γλενταδάκη κάτι παραπάνω από ενεργός στις
μεταφράσεις και στις ερωτήσεις όλων μας μέσα σε αυτή την λίστα.
Μετά από συζήτηση που είχαμε αποφασίσαμε να κρατήσει ο Δημήτρης και
επίσημα τον ρόλο του συντονιστή στις μεταφράσεις και εγώ να παραμείνω
στα εναπομείναντα καθήκοντα, διαχείριση ιστοσελίδας, wiki, διαχείριση
λίστας κτλ
Επί της ουσίας πάντως δεν αλλάζουν πολλά πράγματα, ίσα ίσα που υπάρχουν
δύο πρόσωπα ώστε όποιος θέλει να βρίσκει πάντα ανταπόκριση σε ότι προκύψει.

Αυτά τα λίγα προς το παρόν. Καλή συνέχεια
Πέτρος