[I18NGR] (no subject)

Dimitrios Glentadakis dglent at gmail.com
Thu Apr 7 22:35:57 EEST 2011

Στις Πέμπτη 07 Απρίλιος 2011 21:02:40 tsallis dimitrios γράψατε:
> Για χάρη συντομίας το κάνω  το κάνω Δημήτριε. Μη στεναχωριέσαι, οι γνώσεις
> των ελληνικών μου είναι σε καλό επίπεδο, αφού σπουδάζω και σε ιστορική
> σχολή...

Το καταλαβαίνω ότι έχει γίνει συνήθεια πλέον στο διαδίκτυο, φόρουμ ιστολόγια κλπ και ίσως σε άλλο χώρο να φαινόμουν γραφικός, αλλά είμαι άκρως αντίθετος με τη χρήση των greeklish ούτε καν σε SMS δεν θέλω να τα βλέπω...

Δεν θα μπορούσα ποτέ να αμφιβάλω για το επίπεδο των ελληνικών σου, αν μου επιτρέπεις, για την αγάπη σου προς τη γλώσσα αμφέβαλλα.
:)

Για την μετάφραση, δεν ξέρω αν έχεις παρακολουθήσει καθόλου τη λίστα, μπορείς να συμβουλευτείς και την αναζήτηση των υπαρχουσών μεταφράσεων αν θέλεις να δεις πως έχει αποδοθεί κάποιος όρος κλπ εδώ:
http://l10n.kde.org/dictionary/search-translations.php

--
Δημήτριος Γλενταδάκης