[I18NGR] Ολοκλήρωσα τα desktop_extragear-network_ktorrent.po , libktorrent.po και σχεδόν ολοκλήρωσα το ktorrent.po

Χρήστος Κώτσαρης christos.kotsaris at gmail.com
Tue Oct 19 23:29:20 EEST 2010

Tα 2 πρώτα ( desktop_extragear-network_ktorrent.po , libktorrent.po)  που ήταν
αρκετά μικρά και δεν είχαν παρά ελάχιστες ελλείψεις, τα τελείωσα εντελώς και
πιστεύω πως είναι μια χαρά.

Το ktorrent.po που μου φάνηκε βουνό, το έχω σχεδόν τελειώσει, μου μένουν γύρω
στα 50 strings. Επειδή όμως δεν μπορώ να το συνεχίσω άλλο( τα 'παιξα :p ), θα
το στείλω μέχρι εδώ και συνεχίζω αύριο.

Θα στείλω στον συντονιστή της ομάδας και τα 3 αρχεία.