[I18NGR] Ημερομηνίες KDE

Χρήστος Κώτσαρης christos.kotsaris at gmail.com
Wed Nov 3 10:10:10 EET 2010

Η απορίες μου είναι οι εξής σχετικά με το KDE 4.6:

1) Το χρονοδιάγραμμα που μας έδωσε ο Πέτρος αναφέρεται στο λογισμικό, όχι στις
μεταφράσεις, από ό,τι καταλαβαίνω τουλάχιστον. Προφανώς εμάς μας ενδιαφέρει
πότε γίνεται το Freeze στις αλλαγές των strings έτσι ώστε να μη κυνηγάμε έναν
κινούμενο στόχο. Οι μεταφραστές μέχρι πότε μπορούμε να το μεταφράσουμε;

2) Οι μεταφράσεις που κάνουμε για το stable, με ποιό τρόπο θα περάσουν στο
trunk της επόμενης έκδοσης; Μήπως πρέπει να το κάνουμε εμείς, με κάποια
λειτουργία syncing?Το κάνει ο Πέτρος; Το κάνει με κάποιο script το ίδιο το
επίσημο KDE;

ΥΓ: Τις τελευταίες μέρες ασχολήθηκα με τους υπολογιστές μου, τους υπολογιστές
τρίτων(πότε επιτέλους θα παρατήσουν τα Windows...), και με τη σχολή μου, και
δεν είχα χρόνο να προχωρήσω τη μετάφραση του kdepim και του kdepimlibs. Παρόλα
αυτά σκοπεύω να τα τελειώσω μέσα στο μήνα οποσδήπωτε. Απλά το αναφέρω. Φυσικά
αν κάποιος θέλει να βοηθήσει στους συγκεκριμένους φακέλους κανένα πρόβλημα, να
το κανονίσουμε.