[I18NGR] μετάφραση του kmymoney

Petros Vidalis p_vidalis at hotmail.com
Mon Jan 18 16:34:11 EET 2010

Γεια και πάλι,
δημιούργησα ένα πίνακα Δημήτρη στην παρακάτω σελίδα με αυτούς που έχουν
δηλώσει ότι ασχολούνται με κάποιο αρχείο.
Ενεργές Μεταφράσεις
<http://wiki.kde-gr.org/doku.php?id=%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CE%B1_%CE%B5%CE%BD_%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B5%CE%AF%CF%89%CE%BD>
Αν κάποιος άλλος ασχολείται, λίγο ή πολύ δεν έχει σημασία, με κάποια
μετάφραση ας στείλει ένα email στην λίστα για να το βάλω και τον ίδιο
στον πίνακα.

Επίσης, μιας και ανασυγκροτούμαστε λίγο, έχω πολλά ονόματα μεταφραστών
χωρίς να γνωρίζω ποιος ασχολείται ενεργά ή όχι.
Θα παρακαλούσα όσους ασχολούνται να με ενημερώσουν για να έχω μια
καλύτερη εικόνα.

Αυτά για σήμερα.

Καλή συνέχεια
Πέτρος

στις 17/1/2010 20:08 μμ, O/H Dimitrios Glentadakis έγραψε: