[I18NGR] greek kde logo

Petros Vidalis p_vidalis at hotmail.com
Wed Jan 13 12:28:26 EET 2010

Καλησπέρα και πάλι,
μετά από συνεννόηση που είχα με τον Σίμο Ξενιτέλλη για την παρουσία της
ομάδας στο
http://planet.ellak.gr/
μου ζητήθηκε να στείλω μια φωτογραφία που θα προβάλετε μαζί με τα νέα
της ομάδας.
Δημιούργησα ένα logo που μπορείτε να δείτε στο παρακάτω link, αλλά οι
ικανότητες μου στα καλλιτεχνικά δεν είναι το προσόν μου.

http://www.kde.org.gr/kde/files/logos/KDE_greek.png
Αν κάποιος έχει καμιά καλύτερη έμπνευση, ιδέα θα περιμένω μέχρι την
Παρασκευή, αλλιώς θα στείλω το παραπάνω.

Επίσης την Δευτέρα θα στείλω μια μικρή ανακοίνωση για την ανανέωση της
σελίδας και την λειτουργία του wiki, οπότε αν κάποιος έχει εντοπίσει
λάθη ή δυσλειτουργίες της σελίδας  ας το πει εγκαίρως.

Ευχαριστώ
Πέτρος

Υ.Γ. Η ύλη για το wiki δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα όπως φαίνεται κιόλας.