[I18NGR] Άσκηση ύφους: 140 characters max

Jimmy Angelakos vyruss at hellug.gr
Thu Jan 7 22:17:03 EET 2010

On Wed, 2010-01-06 at 21:18 +0000, Τα πάντα ρει wrote:
> Jimmy Angelakos [04/01/2010]:
>
> Συμφωνώ. Ίσως το "πρώτα" θα μπορούσε να γίνει "πάνω απ' όλα" με το μήκος
> να φθάνει πλέον τους 140 αρακτήρες.

"Ο Firefox βάζει πάνω απ'όλα την ασφάλειά σας. Είναι ελεύθερο λογισμικό
και δε θα παραβιάσει τον υπολογιστή σας ή τα προσωπικά δεδομένα σας."

139 αν φάμε το κενό στο "απ'όλα" ή 140 με "πάνω από όλα".

Μ'αρέσει γιατί εννοεί έμμεσα πως το μη ελεύθερο λογισμικό μπορεί να
κάνει κάποιο από τα 2 τελευταία ;)

Μήτσος