[I18NGR] Άσκηση ύφους: 140 characters max

Jennie Petoumenou epetoumenou at gmail.com
Sun Jan 3 11:42:06 EET 2010

Άλλες δύο εκδοχές:
Προτεραιότητα του Firefox είναι η ασφάλειά σας στο Διαδίκτυο και η προστασία
των προσωπικών σας δεδομένων. Ο Firefox σας ελευθερώνει.

Προτεραιότητα του Firefox είναι η ασφάλειά σας και η προστασία των
προσωπικών σας δεδομένων. Ο Firefox είναι δωρεάν και ελεύθερος.

Και δύο παρατηρήσεις:
νομίζω ότι το προσωπικά δεδομένα είναι πιο κατανοητό από το απόρρητο για το
μέσο άνθρωπο, αλλά δε θα επέμενα κιόλας.
Παρατηρώ ότι θα χώραγε να βάλουν "Firefox is free software," άρα το "Firefox
is free," είναι εσκεμμένο.