[I18NGR] Eξελληνισμός του KDE - Ανανέωση Ιστοσελίδας

Petros Vidalis p_vidalis at hotmail.com
Fri Sep 25 10:31:35 EEST 2009

Καλημέρα καλημέρα,
δεν υπάρχει πρόβλημα με αυτό Νίκο. Και ο δικός μου Σεπτέμβρης ήταν
φορτωμένος και στις μεταφράσεις δεν έκανα πολλά πράγματα. Τις 3
τελευταίες μέρες στρώθηκα να αλλάξω λίγο την ιστοσελίδα ώστε να δώσω μια
μικρή ώθηση με αυτό.
Η ιδέα του Γιώργου είναι όντως πολύ καλή για πιο άμεση επικοινωνία.
Να πω την αλήθεια για την δημιουργία ενός IRC channel δεν γνωρίζω τι και
πως πρέπει να γίνει αλλά φαντάζομαι ότι δεν θα είναι δύσκολο να βρω
άκρη. Από όσο ξέρω πάντως χρειάζεται κάποιος να έχει τον ρόλο του
operator και δυστυχώς δεν νομίζω να έχω χρόνο για το συγκεκριμένο.
Η δημιουργία ενός γενικότερου λογαριασμού για το KDE και επικοινωνία
μέσω instant messanging είναι πιο εφικτό για την ώρα. Εγώ θα πρότεινα
google talk, εκτός αν κάποιος έχει κάποια καλύτερη ιδέα.

Φιλικά
Πέτρος Βιδάλης

O/H Nick Agianniotis έγραψε: