[I18NGR] Eξελληνισμός του KDE - Ανανέωση Ιστοσελίδας

RageCryX ragecryx at yahoo.gr
Fri Sep 25 02:10:52 EEST 2009

Εγώ πάντως είμαι εδώ για να βοηθήσω, έστειλα 1-2 φορές μεταφράσεις νέων αρχείων .po από .pot, που δεν υπήρχαν και δεν είδα να γίνονται commit για αυτό και ο αργός ρυθμός συνεισφοράς μου. Όταν κάνεις κάτι, δεν λαμβάνεις απόκριση και επιπλέον δεν βλέπεις να έχει αλλάξει κάτι λογικό είναι σιγά σιγά να πάψεις να ενδιαφέρεσαι...
Παρακαλώ αν γίνεται όσοι κάνουν commit να το λένε για να ενημερωνόμαστε και να υπάρχει και μια ζωντανή/ανοικτή επικοινωνία μεταξύ μας. Σε αντίθετη περίπτωση πείτε μου που να πάρω account να κάνω μόνος μου τα commit για να μην υπάρχουν καθυστερήσεις και να παραμένει ενδιαφέρουσα η ενασχόληση μου με το αντικείμενο.

ΥΓ. Αν υπήρχε και κάποιος πιο άμεσος τρόπος επικοινωνίας πιστεύω θα ήταν καλύτερα (πχ κάποιο IRC channel ή MSN, Jabber κτλ).

Φιλικά,
Κούτσικος Γιώργος <ragecryx_ at _yahoo_._gr>

--- Στις Πέμ., 24/09/09, ο/η Petros Vidalis <p_vidalis at hotmail.com> έγραψε: