[I18NGR] Fwd: Your message to I18ngr awaits moderator approval

Petros Vidalis p_vidalis at hotmail.com
Wed Oct 21 15:53:59 EEST 2009

Γεια σας και από μένα,

αν θες Δημήτρη μπορείς να το στείλεις κατευθείαν στο προσωπικό μου email
και να ενημερώσεις στην λίστα απλά για την αποστολή. Ούτως ή άλλως όταν
κάνω commit εγώ κάποιο αρχείο στέλνω ένα ενημερωτικό email για ενημέρωση
των υπολοίπων.

Πέτρος

Υ.Γ. Ήμουν εκτός γραφείου ελπίζω να μην είναι πολύ αργά τώρα...

O/H Panayotis Katsaloulis έγραψε: