[I18NGR] KDE ελληνική μετάφραση

Toussis Manolis koppermind at yahoo.com
Wed May 20 21:03:29 EEST 2009

On Wednesday 20 May 2009 19:35:38 Λουκάς Σταμέλλος wrote:
> Είμαι της γνώμης ότι καλύτερα να μη γίνεται κάτι, παρά να γίνεται λάθος.
>
> Αν είναι να αναλάβουν οι μεταφραστές του Gnome καλύτερα να μείνει
> αμετάφραστο. :P
>
> Ποιός άλλος μεταφράζει αυτήν την στιγμή στο KDE; Μπορώ να βοηθήσω, με
> καμμιά ώρα την ημέρα πάνω κάτω.

Παιδιά αρχικά σημαντικό είναι να βρεθεί κάποιος που θα αναλάβει coordinator.
Χρειάζεται τουλάχιστον svn account στο kde.org από το
http://techbase.kde.org/Contribute/Get_a_SVN_Account
για να μπορεί να κάνει commit.

και ένα translator account για να τον κανω coordinator στο
http://l10n.kde.org/register.php για να παρακολουθεί τα νέα μέλη που ζητούν να
βοηθήσουν.

Μεταφραστές κατά καιρούς υπάρχουν. Και μηδέν μετάφραση να κάνει το πρόσωπο που
θα αναλάβει το coordination είναι πολύ σημαντική η δουλειά του.
Θα προσπαθήσω να κρατήσω ενεργό το account μου μέχρι να βρεθεί το άτομο αυτό.

Τούσης Μανώλης