[I18NGR] KDE ελληνική μετάφραση

Toussis Manolis koppermind at yahoo.com
Wed May 20 12:34:03 EEST 2009

Μετά πολλά χρόνια δουλειάς με τον αποχωρήσαντα Σπύρο Γεωργαρά ,
ήρθε καιρός να αποχωρήσω και εγώ λόγω έλλειψης πραγματικού χρόνου.
Ήταν κάτι προαποφασισμένο πριν την έκδοση του 4.2 . Απλά πρόσφερα λίγο χρόνο
ακόμα για να έχει και αυτή η έκδοση (4.2) πληρότητα στα ελληνικά.

Η δουλειά που έγινε αυτό το διάστημα ήταν πολύ σημαντική και είμαι σίγουρος
ότι
θα βρεθεί νέος κορμός που θα συνεχίσει το έργο για το 4.3 και τις μελλοντικές
εκδόσεις του KDE για το καλό της ελληνικής κοινότητας.

Ελπίζω να βοηθήσω την κοινότητα του linux στο μέλλον σε κάποιο άλλο πόστο.

Ευχαριστώ σε όλους για τη βοήθεια/ υποδείξεις / διορθώσεις και το χρόνο που
σπατάλησε για τη μετάφραση του KDE.

Ευχαριστώ ξανά

Τούσης Μανώλης