[I18NGR] regular expressions και ελληνικά

Παναγιώτης Κατσαλούλης panayotis at panayotis.com
Fri Mar 13 23:11:40 EET 2009

On 13 Μαρ 2009, at 7:06 ΜΜ, Evaggelos Balaskas wrote:

> Δεν νομίζω ότι το συγκεκριμένο email αφορά την συγκεκριμένη λίστα.

Εμένα πάλι μου φάινεται πολύ σχετικό.
Είναι όντως ένα πρόβλημα που πρέπει να αντιμετωπισθεί.
Πάντως τέτοια αντιμετώπιση από το εξωτερικό το υ στυλ «εμάς δε μας
νοιάζει» (κατά το ευγενικότερο) είναι πολύ συνηθισμένη.

Επί της ουσίας πάντως, θα διαφωνίσω πως είναι 4 οι τύποι, νομίζω πως
είναι το πολύ 3, σύμφωνα με τη γραμματική μας.
Το να κάνουμε mach μικρό  με μικρό+τόνος είναι γραμματικό λάθος.
Από την άλλη το σχήμα
μικρό+τόνος, κεφαλαίο+τόνος, κεφαλαίο
είναι πιθανό, πχ.

άγριος, Άγριος ΑΓΡΙΟΣ

και οι τρεις τύποι είναι γραμματικά σωστοί

Πώς μπορούμε να τους πείσουμε, είναι άλλο θέμα.