[I18NGR] Welcome to the "I18ngr" mailing list

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Tue Jun 30 03:33:18 EEST 2009

2009/6/30 George Miliotis (Corfiot) <corfiot at elementality.org>:
> Καλημέρα,
>
> Έγινε κάποια συζήτηση στο Συνέδριο δημιουργών ΕΛ/ΛΑΚ κατά τη διάρκεια
> του workshop για μια εφαρμογή PHP/mysql που χρειαζόταν dev.
> Livetranslate εάν δεν απατώμαι? Εάν θεωρείτε ότι είναι *όντως* χρήσιμη
> μπορεί παρακαλώ ο υπεύθυνος να επικοινωνήσει μαζί μου αν θέλει βοήθεια
> με αυτό;

Καλημέρα,

Πιστεύω ότι αναφέρεσε στο λεξικό ορολογίας [4],
http://simos.info/blog/archives/969

Στο http://lists.gnome.gr/pipermail/team-gnome.gr/2009-April/001971.html
υπάρχουν μια σειρά
από απαιτήσεις που θα έκαναν ένα τέτοιο λεξικό εύχρηστο στη χρήση.
Ο στόχος ενός τέτοιου λεξικού είναι να επιτρέξει την εύκολη εισαγωγή,
διόρθωση, αναζήτηση
και σχολιασμού της ορολογίας.
Αν μπορέσεις να κάνεις μια τέτοια εφαρμογή, ξεκίνησε από κάτι γρήγορο
και απλό, που θα μπορείς να
δείξεις για να δοθούν σχόλια.

Η δεύτερη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσουμε το Google Docs και ένα
λογιστικό φύλο.

Μια τρίτη επιλογή, που θέλει μια «έρευνα σκοπιμότητας», είναι το
Translate Toolkit,
http://translate.google.com/toolkit/ Εδώ θα θέλαμε κάποιον να δει το
εργαλείο (υποστηρίζει Ελληνικά!)
και να διαπιστώσει κατά πόσο μπορεί να βοηθήσει τις μεταφράσεις ΕΛΛΑΚ.

Σίμος