[I18NGR] commit is done

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Wed Jun 24 20:31:22 EEST 2009

On Wednesday 24 June 2009 Petros Vidalis wrote:
> Το πρώτο μου commit έγινε για τον φάκελο kdewebdev.  :-)
> Όλα καλά λοιπόν και ελπίζω να έρθουν και άλλοι να συνεχίσουμε τις
> μεταφράσεις και  τα υπόλοιπα που χρειάζονται στον εξελληνισμό του KDE.

Άντε και καλή αρχή

> Μήπως είναι ώρα σιγά σιγά να ανανεώσουμε και την ιστοσελίδα?

Ναι, γιατί όχι; Μέχρι τώρα εγώ έκανα την ενημέρωση της ιστοσελίδας, η οποία
ενημερώνεται και αυτή μέσω svn, όπως βλέπεις και στα παρακάτω

# pwd
/home/spiros/l10n-el
# svn info
Repository Root: https://sngeorgaras@svn.kde.org/home/kde
Repository UUID: 283d02a7-25f6-0310-bc7c-ecb5cbfe19da
Revision: 986482
Node Kind: directory
Schedule: normal
Last Changed Author: sngeorgaras
Last Changed Rev: 857583
Last Changed Date: 2008-09-05 22:18:25 +0300 (Παρ, 05 Σεπ 2008)

Για να κάνει checkout θα δώσεις την εντολή:
  svn co https://username@svn.kde.org/home/kde/trunk/www/areas/l10n/teams/el
όπου username όποιο χρησιμοποιείς για το KDE svn

Θα κοιτάξω να βρω και κάποια scripts που χρησιμοποιούσα (για στατιστικά κλπ.)
και τα ξαναλέμε.

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-hellug.html