[I18NGR] Απόδοση frontend

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Mon Jun 22 11:03:04 EEST 2009

On Monday 22 June 2009 Dimitrios Glentadakis wrote:
> στις αποδοσεις όρων εδω : http://el.l10n.kde.org/list-b.html το
> backend το εχει 'σύστημα υποστηριξης' και το front end δεν εχει
> προστεθει ακόμα
>

> Δημήτρης

Καλημέρα σε όλους

Η απόδοση του backend ως 'σύστημα υποστήριξης' που υπάρχει στο
http://el.l10n.kde.org/list-b.html είχε συζητηθεί στην i18ngr και αποφασιστεί
να είναι αυτή (αν κάνω λάθος, ας με διορθώσει κάποιος). Προφανώς για το
frontend δεν είχαμε καταλήξει κάπου.

Αυτό όμως που έχει σημασία αυτή τη στιγμή είναι ότι αν η χρησιμοποιούμενη
απόδοση αλλάξει, θα πρέπει να αλλάξει σε όλες τις μεταφράσεις (σε όλο το KDE),
αλλιώς καταλαβαίνετε τι θα γίνει :)

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-hellug.html