[I18NGR] Fwd: There will be no more KDE 4.2.x releases

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Thu Jun 18 20:50:43 EEST 2009

Καλησπέρα σε όλους

Το ακόλουθο μήνυμα που προωθώ προέρχεται από τη λίστα  kde-i18n-doc at kde.org
(την αντίστοιχη της i18ngr στο KDE), στην οποία υπάρχουν πολλές πληροφορίες
για τους μεταφραστές (ποια εφαρμογή μπαίνει σε string freeze, πότε είναι οι
ημερομηνίες feature freeze, string freeze και tagging για τα επίσημα πακέτα
του KDE, ποιες ομάδες έχουν συντακτικά σφάλματα στις μεταφράσεις τους κλπ.
κλπ.).

Θα πρέπει οπωσδήποτε κάποιος να γραφτεί και να την παρακολουθεί για να
ενημερώνει και τους υπόλοιπους για τα τεκταινόμενα.