[I18NGR] domain name

Petros Vidalis p_vidalis at hotmail.com
Wed Dec 23 11:12:40 EET 2009

Καλημέρα σε όλους,
νομίζω στην συζήτηση που κάναμε τις προηγούμενες μέρες για την
δημιουργία μιας ιστοσελίδας - wiki κτλ. συμφωνήσαμε πάνω κάτω όλοι. Αν
ωστόσο υπάρχει κάποιος που ακόμα θέλει να επιχειρηματολογήσει στο να μην
προχωρήσουμε ας το κάνει όσο είναι καιρός.
Επειδή έχω άδεια αυτή την βδομάδα, συνεπάγεται και χρόνο, θα προσπαθήσω
λίγο να εργαστώ στο συγκεκριμένο θέμα και να βοηθήσω αρκετά παραπάνω
στην μετάφραση.
Αρχικά να πω ότι έψαξα αν μπορούμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό στην ήδη
υπάρχουσα σελίδα κτλ, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερα πολλά.  Η ενημέρωση της
γίνεται από εμένα μέσω subversion, οπότε οι επιλογές είναι
περιορισμένες. Για παράδειγμα δημιούργησα μια ενότητα wiki (dokuwiki).
Στην δημιουργία ύλης το subversion δεν ενημερώνεται σωστά οπότε κάθε
φορά εγώ παίρνω ελλειπή αντίγραφα.
Στην ουσία λοιπόν. Έψαχνα να βρω χθες το βράδυ domain name, που να
στεγάσουμε την νέα ιστοσελίδα. Το απλό kde.gr είναι ήδη δεσμευμένο αν
και να πω την αλήθεια δεν μου φαινόταν και πολύ καλό.
Έχει κανείς καμία πρόταση?? Ας πούμε όλοι τις ιδέες μας και ας
καταλήξουμε στην επικρατέστερη.

Ευχαριστώ
Πέτρος

Υ.Γ.