[I18NGR] [Fwd: [IMPORTANT] Preparing for KDE 4.4]

Γεώργιος Ε. Κυλάφας gekylafas at gmail.com
Tue Dec 1 23:20:34 EET 2009

Ήταν Τρίτη 01/12/2009, όταν Stephanos Kalikakis έγραψε:
> Συμφωνώ πάντως και γω στο να μένουν οι γλώσσες αμετάφραστες (+1)
> Ας το κλείσουμε το θέμα όμως αφού συμφωνούμε όλοι (τουλάχιστον έτσι
> κατάλαβα)

Χμμμ... Μάλλον δεν γράφω και πολύ ξεκάθαρα. Η δικιά μου άποψη είναι η ακριβώς
αντίθετη: οι γλώσσες πρέπει να μεταφράζονται και αυτές που δεν έχουν μετάφραση
πρέπει να (μετα)γράφονται στο ελληνικό αλφάβητο. Αυτό, άλλωστε, κάνουν οι
αγγλόφωνοι (τουλάχιστον).

Παρόλα αυτά, εγώ δεν είμαι υπεύθυνος για τη μετάφραση κανενός προγράμματος,
οπότε η απόφαση δεν είναι δικιά μου.

--
Γιώργος
http://en.wikipedia.org/wiki/Posting_style#Inline_replying