[I18NGR] [team-gnome-gr] διορθώσεις για το gnome 2.24

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Fri Sep 19 22:54:45 EEST 2008

Στις 19-09-2008, ημέρα Παρ, και ώρα 20:56 +0300, ο/η Dimitris Glezos
έγραψε:

> Δεν ξέρω, αλλά εμένα δε μου ακούγεται λάθος το "προσωπικός". Όπως λέμε
> "προσωπικό ημερολόγιο" ή "αυτό είναι το προσωπικό laptop του Γιάννη"
> (από τα πολλά που διαθέτει η εταιρία). "Προσωπικός" ως το αντίθετο του
> "κοινόχρηστος".
>
> Εκτός κι αν αγνοώ κάποια άλλη έννοια.

OK προφανώς και δεν το έθεσα σωστά.
Εξυπακούεται στο linux ότι το home directory ανήκει στον χρήστη. Το
γεγονός ότι μερικοί ξενόγλωσοι developers έχουν μπερδευτεί και αναφέρουν
το home με 2-3 διαφορετικές ονομασίες (personal-home- folder -directory)
δεν σημαίνει ότι πρέπει και εμείς να τους ακολουθήσουμε.
ο home folder είναι εξ ρισμού προσωπικος/ιδιωτικος κτλ  και είναι
πλεονασμός να χρησιμοποιήσουμε την λεξη "προσωπικό" σε ότι έχει να κάνει
με το /home. Το "κατάλογος χρήστη" αρκεί..

Τέλος πάντων, προφανώς και είμαι μειοψηφία (άσε που δυσκολεύομαι να
κατανοήσω την έννοια του φακέλου σε ένα ιεραρχικό συστημα καταλόγων όπως
το linux, αλλά μάλλον γερνάω και γινομαι δεινόσαυρος) και δεν μπορώ να
σας πείσω, αλλά θα το πω ακόμα μια φορά. Το "προσωπικός φάκελος" είναι
κακόηχο και λάθος σύλληψη του home directory και μου θυμίζει έντονα τις
κακές μεταφράσεις της Microsoft- αλλά αφού για κάποιο λόγο η πλειοψηφία
θεωρεί ότι κάνοντας το home directory "προσωπικο φάκελο" αυτό θα κάνει
πιο εύκολη την ζωή των χρηστών πάω πάσο.

Κώστας