[I18NGR] Μετάφραση του GIMP

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Sat Sep 6 16:26:01 EEST 2008

2008/9/6 Nikolaos Pantazis <pantazisnikolaos at gmail.com>:
> Αγαπητοί μεταφραστές του i18ngr,
>
> Στέλνω το παρόν mail γιατί θα ήθελα να με ενημερώσετε αν η "επιλεκτική"
> μετάφραση που βλέπω στα μενού του GIMP 2.4.6 είναι κάποιο δικό μου πρόβλημα
> με τα πακέτα μου ή η μετάφραση είναι ελλιπής. Π.χ.: Μενού Επεξεργασία\Undo,
> redo ... Αποκοπή, Αντιγραφή. Αν η μετάφραση είναι όντως ελλιπής θα με
> ενδιέφερε να τη συμπληρώσω.

Γεια χαρά Νίκο,

Μπορείς να ρίξεις μια ματιά στο αρχείο μετάφρασης απευθείας στο:

  http://l10n.gnome.org/languages/el/gnome-extras

Feel free to take a shot at it και στείλ' το σε μένα ή κάποιον άλλο
από την ομάδα GNOME για να το κάνουμε commit. :-)

-d

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)