[I18NGR] Πρόταση για νέα διάταξη πληκτρολογίου

Simos Xenitellis simos.lists at googlemail.com
Wed Sep 3 16:12:19 EEST 2008

2008/9/2 Αντώνης Αντωνούλας <aantonis at otenet.gr>:
> Στις 01-09-2008, ημέρα Δευ, και ώρα 22:55 +0100, ο/η Simos Xenitellis
> έγραψε:

> Μου αρέσει πολύ σαν ιδέα γιατί η γλώσσα μας έχει ιστορική συνέχεια και
> μέχρι τώρα με ξένιζε πάντα το γεγονός ότι έπρεπε να έχω ενεργοποιημένες
> δύο ελληνικές διατάξεις προκειμένου να χρησιμοποιώ πολυτονικούς
> χαρακτήρες (εδώ που τα λέμε δεν είναι και πρακτικό να γυρνάς κάθε τόσο
> από τη μία διάταξη στην άλλη - μία ελληνική διάταξη για όλους τους
> ελληνικούς χαρακτήρες είναι ότι καλύτερο - συγχαρητήρια για την πολύ
> [...]

To X.Org 1.5.0 θα ανακοινωθεί το απόγευμα της Παρασκευής (σε 3 μέρες).
Για να περάσει η διάταξη που προτείνουμε, πρέπει να σταλθεί αναφορά
στο έργο xkeyboard-config για τη προσθήκη (xkeyboard-config είναι
μέρος του xorg).
Την αναφορά θα τη στείλω εγώ. Όπως φαίνεται, πάμε στη διαδικασία αυτή.

To Ubuntu 8.10 θα πάρει το XOrg 1.5.0 (πηγή: #ubuntu+1)

Ένα ζήτημα είναι να μην υπάρχει κάποιο σφάλμα στις ρυθμίσεις που δεν εντοπίσαμε,
και μετά έχουμε χρήστες σε διανομές που να έχουν πρόβλημα.

Σίμος