[I18NGR] Αποχώρηση από την ομάδα εξελληνισμού του KDE

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Wed Sep 3 11:50:09 EEST 2008

Στις 03/09/2008, ημέρα Τετάρτη και ώρα 01:04 ο/η Γιώργος Ε. Κυλάφας έγραψε:
> Ήταν Τρίτη 02/09/2008, όταν Σπύρος Γεωργαράς έγραψε:

> Το έχω ξαναπεί αυτό, αλλά δεν θα κουραστώ να το επαναλαμβάνω: είμαι ένας
> περήφανος χρήστης του ελληνικού περιβάλλοντος του KDE εδώ και πολλά χρόνια,
> και όσα συγχαρητήρια και να στείλω μέσω μέιλ για την προσπάθειά σας είναι
> λίγα μπροστά στο έργο που έχετε επιτελέσει όλον αυτόν τον καιρό. Ειλικρινά,
> ευχαριστούμε.

> Αυτό το φαινόμενο, όπου άνθρωποι με όρεξη και μεράκι για προσφορά
> καταλήγουν να «καίγονται» από την υπερφόρτωση λόγω της μη συνεισφοράς ημών
> [...]

Αγαπητέ Γιώργο

Η απόφασή μου να αποχωρήσω δεν οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στον όγκο
δουλειάς και στη βοήθεια που υπήρχε (ή δεν υπήρχε) και ασφαλώς δε λήφθηκε «εν
θερμώ». Για μένα έχει κλείσει ένας κύκλος και είναι καιρός να προχωρήσω
παραπέρα.

Βέβαια, το γεγονός ότι δεν υπάρχει κόσμος να συνεχίσει και οι μεταφράσεις θα
πρέπει να σταματήσουν μέχρι να γίνει αυτό, είναι λυπηρό, αλλά νομίζω ότι η
κοινότητα τελικά θα κινητοποιηθεί.

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html