[I18NGR] krusader

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Wed Oct 29 11:11:10 EET 2008

Στις 29/10/2008, ημέρα Τετάρτη και ώρα 09:22 ο/η Stratos Laspas έγραψε:
> στις 13/05/2008 04:04 μμ, O/H Σπύρος Γεωργαράς έγραψε:

> χμμμ.. απ' ό,τι φαίνεται, στην έκδοση 8.10 του ubuntu... "ξαναχάλασε"...

Όχι, προφανώς δεν "ξαναχάλασε" :)
Απλώς οι αλλαγές δεν πέρασαν στο cvs του krusader. Απ ότι βλέπω στη σελίδα
http://www.krusader.org/i18n.php αναφέρει ότι οι τελευταίες αλλαγές για el
έγιναν 2007-05-22 - ένα χρόνο πριν από την παραπάνω συζήτηση

Tις διορθώσεις τις έστειλα στον υπεύθυνο για τις μεταφράσεις στις 15/5/08.
Όμως βλέπω ότι το έχω στείλει στην προσωπική του διεύθυνση και όχι στην
αντίστοιχη λίστα. Ίσως και γι' αυτό ποτέ δεν πέρασε upstream...

Εν πάση περιπτώσει, το έστειλα και πάλι (στη λίστα αυτήν τη φορά) και ελπίζω
να μπει επι τέλους στο cvs

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-hellug.html