[I18NGR] krusader

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Tue May 13 16:04:19 EEST 2008

On Monday 12 May 2008 Stratos Laspas wrote:
> στις 12/05/2008 08:26 μμ, O/H Σπύρος Γεωργαράς έγραψε:

> φερ'ειπείν 5 αρχεία με μέγεθος συνολικά πχ 5 μέγκα.

Ok το άλλξα
Μπορεί κάποιος να κάνει ένα check? Θα πρέπει να αντιγράψει το αρχείο που
στέλνω στο
`kde-config --prefix`/share/locale/el/LC_MESSAGES/krusader.mo

Στο σύστημά (suse) μου είναι το
/opt/kde3/share/locale/el/LC_MESSAGES/krusader.mo

Α, για καλό και για κακό κράτα ένα backup (το αρχείο που στέλνω είναι από
το krusader cvs)

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html