[I18NGR] Transmission Bittorrent client

Nikos Charonitakis nikosx at gmail.com
Sat Mar 1 01:05:00 EET 2008

Πολύ καλή δουλειά, ευχαριστώ.
Έκανα ορισμένες αλλαγές με κυριοτερη την επαναφορά της αγγλικής
ονομασίας για το Torrent. Νομίζω οτι είναι καλύτερα να το αφήσουμε
όπως έχει γιατί η μετάφραση θα μπερδέψει τους χρήστες.
Ρίξτε μια τελευταία ματιά πριν το στείλω

Νίκος

Την 28/2/2008, Τα πάντα ρει <ta_panta_rei at flashmail.com> έγραψε: