[I18NGR] Ελληνικές εκδόσεις Firefox 3.0 b1 - ανάγκη για δοκιμές

Thanos pampo at freemail.gr
Sat Jan 19 19:45:30 EET 2008

Χαίρετε και Καλή Χρονιά...

Δοκιμάζοντας το...

Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; el-GR; rv:1.9b3pre) Gecko/2008011804
Minefield/3.0b3pre

...αντιμετώπισα το παρακάτω πρόβλημα. Όταν προσπαθώ να εγκαταστήσω ένα
πρόσθετο στο παράθυρο που κανονικά εμφανίζεται η πρόοδος
λήψης/εγκατάστασης έχω το παρακάτω μήνυμα (είναι quoted):

> XML Parsing Error: αόριστη οντότητα
> Location: chrome://mozapps/content/xpinstall/xpinstallConfirm.xul
> Line Number 11, Column 1:<dialog xmlns="http://www.mozilla.org/keymaster/gatekeeper/there.is.only.xul"
> ^

Το πρόβλημα υπάρχει στην παραπάνω αναφερόμενη ελληνική build του
Minefield. Υπάρχει στην τελευταία αγγλική trunk με το ελληνικό language
pack εγκατεστημένο. Στην αγγλική δεν υπάρχει.

Βρήκα κάποιες διαφορές στα xpinstallConfirm.dtd και
xpinstallConfirm.properties με τα αντίστοιχα αγγλικά στο en-US.jar της
τελευταίας trunk, τις διόρθωσα αλλά το πρόβλημα παραμένει. Κάτι μου
ξεφεύγει... Παραθέτω παρακάτω (quoted) τις αλλαγές που έκανα μήπως και
βοηθήσουν: