[I18NGR] openoffice 2.3.1

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Fri Feb 29 20:38:59 EET 2008

Στις 29-02-2008, ημέρα Παρ, και ώρα 13:55 +0200, ο/η Stephanos Kalikakis
έγραψε:
> καλησπέρα σε όλους,
> θα ήθελα να ρωτήσω κάτι ,
>
> παρατήρησα ότι εδώ και αρκετό καιρό δεν υπάρχει ελληνική έκδοση του
> openoffice.org 2.3.1
> αλλά μόνο 2.3.0 και κάτω.Υπάρχει κάποιος λόγος για αυτό;Θα βγεί
> ελληνικό 2.3.1;
> Ρωτάω γιατί έπεισα  στη δουλειά μου τους εργοδότες μου να μεταβούμε σε
> openoffice.org. και θα προτιμούσα όσο πιο καινούργια έκδοση γίνεται
> για να μην δούνε κανένα bug και αλλάξουν γνώμη :)
>

> ευχαριστώ πολύ και συγγνώμη για την άγνοιά μου
>

> Στέφανος Καλικάκης

Αν κατάλαβα καλά μιλάς για Win32 εκδόσεις ετσι?
Οι πιό παλιές είναι και οι πιο σταθερές αλλά αν θές να ζείς on the edge
δες την 2.4 (spellchecking not included)

ftp://ftp.linux.cz/pub/localization/OpenOffice.org/devel/680/SRC680_m238/Build-2/OOo_2.4.0_071202_Win32Intel_install_el.exe

Κώστας