[I18NGR] Transmission Bittorrent client

Τα πάντα ρει ta_panta_rei at flashmail.com
Thu Feb 28 12:51:24 EET 2008

> Episum\pty to aqwe_o letavqasl]mym lgmul\tym cia ]kecwo/sw|kia.

> Epeid^ dem ]wy wqgsilopoi^sei jah|kou tg sucjejqil]mg evaqloc^,
> j\poior pou tgm ]wei diah]silg ar tgm tq]nei le tir ekkgmij]r
> letavq\seir cia ma ek]cnei am e_mai emt\nei oi jatak^neir jai to c]mor
> tym epih]tym sta lemo}.

> Ep_sgr, to socket apod_detai sum^hyr yr upodow]ar ^ yr upodow^;

Το παραπάνω κείμενο πέρασε από μηχάνημα που δεν υποστηρίζει 100%  8-bit
χαρακτήρες στο ηλ. ταχυδρομείο του και μεταμορφώθηκε σε greeklish.
Το πρωτότυπο κείμενο ήταν (ελπίζοντας ότι τώρα θα μεταφερθεί σωστά):

Επισυνάπτω το αρχείο μεταφρασμένων μηνυμάτων για έλεγχο/σχόλια.

Επειδή δεν έχω χρησιμοποιήσει καθόλου τη συγκεκριμένη εφαρμογή,
κάποιος που την έχει διαθέσιμη ας την τρέξει με τις ελληνικές
μεταφράσεις για να ελέγξει αν είναι εντάξει οι καταλήξεις και το γένος
των επιθέτων στα μενού.

Επίσης, το socket αποδίδεται συνήθως ως υποδοχέας ή ως υποδοχή;