[I18NGR] hal

Konstantinos Tsiligkiris antepenult at gmail.com
Tue Dec 2 10:19:10 EET 2008

Συνήθως δεν παρεμβαίνω στις συζητήσεις καθώς δεν έχω χρόνο ως εργαζόμενος
και οικογενειάρχης (για την ακρίβεια οικογενειάρχισσα είναι η γυναίκα μου,
εγώ είμαι οικογενυπόδουλος), αλλά έχω γραφτεί στη λίστα και την παρακολουθώ
ως πηγή φρέσκων ιδεών, αχρείαστε να είναι! Μακάρι να ήμουν φοιτητής και πάλι
με άπειρο χρόνο να τον αφιερώσω. Θέλω μόνο να κάνω μια, δυο, μπορεί και
τρεις παρατηρήσεις.
Οι γλώσσες διαχωρίζονται σε νεκρές και ζωντανές.

Δεν υπάρχουν πλούσιες και φτωχές γλώσσες.

Υπάρχουν βέβαια πλούσιοι και φτωχοί γλωσσικά χρήστες της.

Επειδή η γλώσσα είναι ένας "ζωντανός" οργανισμός, ποτέ δεν ξέρεις την
αντίδρασή της. Γιατί το λογισμικό να είναι ευρέως αποδεκτό ενώ το υλισμικό
να απορρίπτεται; Όσες προσπάθειες να κάνει και ο καημένος ο ΕΛΟΤ, δεν μπορεί
να καθοδηγήσει ποτέ το ρου της γλώσσας.

Τέλος, συνετό να είναι να αναγνωρίζετε πότε ο συνομιλητής έχει μια πάγια
θέση σε κάποιο θέμα. Σε αυτήν την περίπτωση η επιχειρηματολογία δεν παίζει
κανένα ρόλο, από το ένα αφτί μπαίνουν και από το άλλο βγαίνουν, μην
χρησιμοποιείτε τη λίστα αυτή σαν αρένα διαπληκτισμού, παραθέστε τις απόψεις
σας και η κοινότητα θα χαράξει την πορεία της.

Ευχαριστώ που με διαβάσατε,
Κώς