[I18NGR] (no subject)

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Thu Aug 28 20:37:09 EEST 2008

On Thursday 28 August 2008 Nikolaos Pantazis wrote:
> Αγαπητή ομάδα εξελληνισμού του KDE,
>
> Γιατί στην αποθήκευση ή στο άνοιγμα αρχείων αριστερά
> από το πεδίο του ονόματος του αρχείου εμφανίζεται
> το "Τοποθεσία"; "Όνομα" δεν θα έπρεπε να εμφανίζεται;
>
> Με ειλικρινές ενδιαφέρον για το KDE 4, Νίκος Πανταζής

Αγαπητέ Νίκο καλησπέρα

Έκανα έναν έλεγχο (εκτέλεση του KDE στα Αγγλικά) και διαπίστωσα ότι στα
Αγγλικά εμφανίζεται το "Location:", οπότε η μετάφραση στα Ελληνικά είναι
σωστή...

Και 'γω νομίζω ότι εκεί θα πρέπει να λέει "Name: / Όνομα:", αλλά προφανώς ο
προγραμματιστής έχει διαφορετική άποψη.  Θα κοιτάξω να το ρωτήσω στην σχετική
λίστα του KDE και να δούμε τι θα μας πούνε

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html