[I18NGR] μεταφραση "Replace existing libraries"

panos at echidna-band.com panos at echidna-band.com
Thu Apr 3 20:42:32 EEST 2008

Πως θα το καταλάβει ο μέσος χρήστης: "Αντικατάσταση υφιστάμενων
βιβλιοθηκών" = Αντικατάσταση των βιβλιοθηκών που είναι "κατώτερες",
π.χ. εξαρτώνται, από την/τις βιβλιοθήκη/ες με την οποία τις
αντικαθιστούμε. Προσωπική άποψη, πολύ καλύτερη μετάφραση το
"Αντικατάσταση βιβλιοθηκών που ήδη υπάρχουν" ή "Αντικατάσταση
εγκατεστημένων βιβλιοθηκών" που προτάθηκε...

Πάνος