[I18NGR] I18ngr Digest, Vol 48, Issue 4

Paschalis Veskos vespas at gmail.com
Wed Jun 6 13:19:55 EEST 2007

> Το βασικό πρόβλημα είναι πως ο υπολογισμός του Πάσχα και των αργιών
> γενικότερα δεν μπορεί να γίνει μέσω των ρυθμίσεων τοπικότητας του
> χρήστη (σε ένα μόνο σημείο για όλες τις εφαρμογές). Οι ρυθμίσεις
> γλώσσας LC_* δεν προβλέπουν κάτι τέτοιο, κι επιπλέον η γεωγραφική θέση
> του χρήστη (χώρα, ζώνη ώρας) δεν _πρέπει_ να δηλώνει τίποτα για τα
> θρησκευτικά του πιστεύω.
>
> Έτσι θα πρέπει ο υπολογισμός του Πάσχα (και οι δυναμικά οριζόμενες σε
> σχέση με αυτό αντίστοιχες εορτές/αργίες) να οριστούν σε περισσότερα
> από ένα σημεία, πχ. για διαφορετικά υποσύνολα εφαρμογών (πχ.
> [...]

Να κάνω ένα σχόλιο: δε νομίζω ότι ο υπολογισμός του Πάσχα έχει να
κάνει με τα θρησκευτικά πιστεύω του χρήστη. Αν κάποιος εργάζεται στην
Ελλάδα, είναι φυσικό να θέλει να γνωρίζει πότε πέφτει η Μεγάλη
Παρασκευή (και όλες οι υπόλοιπες θρησκευτικές ή μη αργίες) για να
μάθει πότε έχει άδεια, πότε είναι τα μαγαζιά ανοιχτά κλπ.

Όσον αφορά και το υπόλοιπο εορτολόγιο, θα έλεγα πως πάλι ενδιαφέρει
τους χρήστες ανεξαρτήτως θρησκεύματος τουλάχιστον για κοινωνικούς
λόγους. Θα ήταν πιστεύω πολύ χρήσιμο να υπάρχει ολοκληρωμένη
υποστήριξη για το ελληνικό εορτολόγιο στο linux αντί μόνο πχ. στο kde
ή να χρησιμοποιούμε εξωτερικά προγραμματάκια.

Πασχάλης