[I18NGR] I18ngr Digest, Vol 49, Issue 6

Paschalis Veskos vespas at gmail.com
Tue Jul 17 20:25:31 EEST 2007

Δεν έχω να προτείνω κάποιον όρο, αλλά νομίζω ότι καταλαβαίνω τι
προσπαθεί να πει ο ποιητής: Στο πανεπιστήμιο μας έδιναν μερικές φορές
σε ασκήσεις προγραμματισμού τα definitions συναρτήσεων που έπρεπε να
γράψουμε και άδεια declarations που τα αποκαλούσαν 'stubs'. Είχαν
γράψει μονο ό,τι χρειαζόταν για να κάνει compile σωστά το πρόγραμμα
αλλά να μην υλοποιεί την εκφώνηση. Δηλαδή ήταν γραμματικά αλλά όχι και
λογικά σωστό. Με αυτή την έννοια λεγόταν stub και μερικές φορές και
placeholder.
Μερικές λέξεις που μπορώ να σκεφτώ είναι (άδειο) περίβλημα ή οριοθέτης
αλλά δε μου αρέσουν...

Επίσης θα ήθελα προτάσεις τους ακόλουθους όρους για το Pootle:
Strings (μηνύματα;)
Interface (διασυνδετική διάταξη Η/Υ; -μπλιάχ!)
login (σύνδεση; υπάρχει διαφορετική μετάφραση για το ρήμα και το ουσιαστικό;)

Πασχάλης