[I18NGR] Poso kostizei na ftiaksoume to ellhniko pliktrologio;

Σταύρος Γιαννούρης stavrosg at hellug.gr
Thu Jul 12 10:41:50 EEST 2007

Quoting Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>:

> Δεν έχω ιδέα και ταυτόχρονα δεν μπορώ να καταλάβω. Αφού παίζει στις
> native gnome apps, δε θα έπρεπε να παίζει και στο ρημαδο firefox ? GTK2
> είναι. Στο openoffice παίζει, gtk2 κι αυτό.

Από ότι έχω καταλάβει, το firefox ΔΕΝ είναι "καθαρή" GTK2 εφαρμογή. Έχει
το δικό του toolkit που στο Linux χρησιμοποιεί τμήματα του GTK2 για
να μπορεί να προσποιηθεί οτι ταιριάζει με τις άλλες εφαρμογές.
Στο Epiphany, που _είναι_ σε GTK2, και χρησιμοποιεί το gecko μόνο για να
ζωγραφίσει τις σελίδες που βλέπεις δουλεύει μια χαρά.
Αν δείτε το περιβόητο bug report για το θέμα, στα πρώτα τρία - τέσσερα
σχόλια είναι ένας engineer από τη Red Hat που λέει "Να, έτσι το λύσαμε
στο GTK+, ο κώδικας είναι δικός μου και μπορούμε να τον δώσουμε στις
άδειες που θέλετε. Πάρτε το να δουλέψει κι εδώ."

Αλλά δεν...

NIH Syndrome?