[I18NGR] Poso kostizei na ftiaksoume to ellhniko pliktrologio;

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Wed Jul 11 20:37:51 EEST 2007

On Wednesday 11 July 2007, Antonis Christofides wrote:

> Σαφώς και δεν με νοιάζει, και δεν πρέπει να με νοιάζει.  Εγώ είμαι
> ένας απλός χρήστης, και θέλω το σύστημα να δουλεύει.  Υποθέτω πως αν

Α, νόμιζα πως μετά από τόση παθιασμένη διαμαρτυρία, θα γούσταρες να το
δείς από πιο πολύ "developer σκοπιά" σε στυλ "οτιδήποτε δε μας αρέσει,
το patchάρουμε εμείς οι ίδιοι" (όπως γινόταν τον παλιό καλό καιρό :-P)

> προσέφερα 100k κάποιος θα καθόταν να ασχοληθεί σοβαρά, να βρει

Οκ, μόλις τα μαζέψεις, ξαναμιλάμε ;-)

Για μέχρι τότε, έχω βγάλει ένα ταπεινό guide για όποιον winblows-user
μπορεί να ρίξει τη μούρη του και να διαβάσει και κανένα howto. Και
μάλιστα, κοστίζει και πολύ λιγότερο από 100k ευρώ.

Στο κάτω κάτω, 2 γαμημένες γραμμές στο /etc/X11/xorg.conf χρειάζονται
για να παίζει το Alt+Shift, δε χάθηκε κι ο κόσμος ...

> συνολικά τι φταίει, τι μπορεί να γίνει συνολικά, τι δεν μπορεί, και
> να δώσει λύσεις.  Δεν με ενδιαφέρει να γίνω γκουρού των keyboard
> drivers, με ενδιαφέρει να δω το πρόβλημα λυμένο.

Ναί, αλλά συνήθως ο σκοπός αγιάζει τα μέσα. Και όσο το κόβω απίθανο να
βρείς 100 χιλιάρικα, αλλό τόσο απίθανο κόβω οι πραγματικοί keyboard
gurus να θέλουν να φτιάξουν KDE applet έτσι ξαφνικά ...

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)