[I18NGR] Λεξικό

Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος billg at hellug.gr
Fri Feb 16 19:41:39 EET 2007

Θα το αφήσω ασχολίαστο φίλε μου γιατί έχει γεμίσει πολύ πικρία ο χώρος μας,
εγώ δεν ζητάω από κανέναν να κάνει τίποτα άλλο εκτός από το να
χρησιμοποιήσει το λεξικό και να μου δώσει (μόνο μέσω λίστας ώστε όλοι να
βλέπουν ποιες λέξεις προσθέτω) λεξεις.
Πάντως αν και η php είναι τρομερή γλώσσα νομίζω ότι το πρόβλημα με αυτό
είναι αυτό που είπα, ότι θα πρέπει να είσαι online ενώ με αυτό που
σκέφτομαι, δεν θα χρειάζεται. Θες να μου δώσεις λέξεις;
O/H Dimitrios 'sehh' Michelinakis έγραψε: