[I18NGR] Λεξικό

Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος billg at hellug.gr
Fri Feb 16 18:19:50 EET 2007

Γειά σας,
σήμερα ήρθα με την εξής ιδέα:
να κάτσουμε όλοι μαζί να δημιουργήσουμε ένα λεξικό όρων σαν αυτό που
είχε φτιάξει παλιά η magenda για windows, όμως να είναι αποκλειστικά για
μεταφράσεις, και να το χρησιμοποιούμε όλοι ώστε να χρησιμοποιούμε τις
ίδιες λέξεις και να μην υπάρχει ανομοιομορφία. Προτείνω την δημιουργία
του λεξικού σε java διότι είναι μια γλώσσα η οποία μπορεί να
λειτουργήσει σε όλα τα περιβάλλοντα που τρέχουν java
(windows,linux,freebsd etc). Από όσο γνωρίζω δεν υπάρχει αντίστοιχη
κίνηση. Επίσης προτείνω να μην γίνει σε web διότι δεν μπορούν όλοι ή όλη
την ώρα να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Αν είναι να γίνει θα πρέπει να γίνει πιστεύω αποδεκτό από όλους και όχι
μόνο από μερικούς γιατί τότε δεν θα έχει νόημα. Εγώ μπορώ να κάτσω να το
φτιάξω αν θέλετε σε java. Επίσης αν θέλετε ψηφίστε την άποψή σας και
γράψτε τα σχόλιά σας στο: http://www.hostrag.gr/forum/viewforum.php?f=4
Ευχαριστώ
Υ.Γ. αν γνωρίζετε κάποια παρόμοια κίνηση δώστε μου περισσότερες πληροφορίες.