[I18NGR] SuSE HoSTraG

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Mon Feb 5 16:54:27 EET 2007

Την Δευ 05 Φεβ 2007 ο/η Stephanos Kalikakis έγραψε:
> Ti lete gia to Othoni eisodou ? othoni eisagwshs stoixeiwn ?

Δε νομίζω ότι ταιριάζει κανένα από τα δύο εδώ.
Το splash screen είναι η πρώτη οθόνη (παθητικό παράθυρο αν θες) που
εμφανίζεται κατά την εκκίνηση κάποιων εφαρμογών, είναι συνήθως μικρή σε
μέγεθος και περιέχει κάποιο γραφικό και το όνομα-έκδοση του προγράμματος,
αλλά πέραν αυτού δε σου επιτρέπει να κάνεις τίποτα άλλο· δε γίνεται εισαγωγή
στοιχείων ή κάποια άλλη ενέργεια και μάλιστα αν της κάνεις κλικ το πολύ-πολύ
να εξαφανιστεί.

Έτσι λοιπόν από τις αποδόσεις που προτείνεις, η δεύτερη είναι σαφώς λάθος, ενώ
η πρώτη παραπέμπει συνειρμικά στην εισαγωγή στοιχείων και μπορεί να μπερδέψει
τον κόσμο.

Οπότε αν δεν κάνω λάθος έχουμε το παλαιότερο «Αρχική οθόνη» και το
νεότερο «Εισαγωγική οθόνη». Θα πρότεινα να περιμένουμε μήπως πάρει θέση και
κάποιος άλλος (από τα άλλα έργα - εφόσον θέλουμε μια κοινή απόδοση) και
α. αν δεν υπάρξει συμμετοχή (ή άλλη άποψη) να παραμείνουμε στο «Αρχική οθόνη»
β. αν υπάρξει κάτι άλλο το ξανακουβεντιάζουμε...

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html