[I18NGR] Gnomebaker 0.6.2 & Volume ID

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Sat Dec 8 04:15:41 EET 2007

On Dec 8, 2007 12:11 AM, Nikos Charonitakis <nikosx at gmail.com> wrote:
> Το πρόγραμμα αυτό δεν στεγάζεται στο gnome svn.
> Επίσης από οτι είδα, δεν λένε πόσοι χαρακτήρες επιτρέπονται (σε comment στο po)
> Η τελευταία μετάφραση έχει γίνει μέσω συστήματος rosseta (ubuntu),
> οπότε από εκεί ας το διορθώσει κάποιος.
> Ισως και ένα bug report δεν θα ήταν άσχημη ιδέα ώστε να περάσει
> γρηγορότερα η διόρθωση.
>
> Νικος

Το gnomebaker δεν φαίνεται να έχει πολύ ενεργή ανάπτυξη αυτή την
περίοδο [1], [2]. Στο svn [3] φαίνεται ο τελευταίος συγχρονισμός των
μεταφράσεων με το launchpad translations να έγινε πριν 15 μήνες. Οπότε
θα ήταν ίσως γρηγορότερο να στείλεις ένα patch με την διόρθωση στο
sourceforge [4]. Ή αν μπορείς να πείσεις τους dev να κάνουν ένα νέο
συγχρονισμό με το launchpad [5]. Το μήνυμα που προκαλεί το πρόβλημα
είναι το παρακάτω:

#: ../src/dataproject.c:172 ../src/startdlg.c:592
msgid "GnomeBaker data disk"
msgstr "Δίσκος δεδομένων GnomeBaker"

Αν μπορείς, δοκίμασε να αλλάξεις την μετάφραση σε "Δίσκος δεδομένων"
και δες αν εξακολουθεί να υπάρχει το πρόβλημα. Επίσης το πρόβλημα
μπορεί να έχει σχέση με το τι πρότυπο και κωδικοποίηση χρησιμοποιεί
κανείς για να γράψει το cd;

Αν λυθεί το πρόβλημα έτσι, πες μου, ώστε να το αλλάξω και στο
launchpad. Και ελπίζω να μην βγει επόμενη έκδοση του gnomebaker σε ένα
χρόνο πάλι για να πάρουμε τις αλλαγές :|

[1] http://sourceforge.net/mailarchive/message.php?msg_name=65ef68240702111431g538a193ds92c73103c1474534%40mail.gmail.com
[2] http://sourceforge.net/mailarchive/message.php?msg_name=79957db20712071112j64c4ee6aw7eb3317c9110f11%40mail.gmail.com
[3] http://gnomebaker.svn.sourceforge.net/viewvc/gnomebaker/trunk/po/
[4] http://sourceforge.net/projects/gnomebaker/
[5] https://translations.launchpad.net/gnomebaker/

--
Αθανάσιος Λευτέρης
http://lefteris.info

Η ουσία του ανοικτού λογισμικού δεν είναι η ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ του, αλλά η
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ του.

O< ascii ribbon campaign - stop html mail - www.asciiribbon.org