[I18NGR] kcalc: Logic menu πιάνει πολύ χώρο;

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Sun Apr 29 21:38:29 EEST 2007

On Sunday 29 April 2007 Konstantinos Margaritis wrote:
> τώρα μόλις το συνειδητοποίησηα, ότι στο kde 3.5, στο kcalc, αν
> ενεργοποιηθεί το "κουμπιά λογικής" τότε δε μένει καθόλου χώρος στο
> παράθυρο για τον container του αποτελέσματος. Γι' αυτό υποπτεύομαι
> ευθύνονται οι μεγάλες μεταφράσεις των
> λέξεων "hex", "oct", "dec", "bin". Δύο λύσεις βλέπω:
>
> 1. Αλλάζουν οι ελληνικές μεταφράσεις σε κάτι πιο σύντομο σε μέγεθος
> 2. γίνεται αναφορά σφάλματος στο kcalc, ώστε να μεγαλώνει το παράθυρο
> όταν οι μεταφράσεις είναι μεγαλύτερες (π.χ. να υπάρχει ένα ελάχιστο
> μέγεθος στο container).

> [...]

Κώστα καλησπέρα

Μόλις το έλεγξα σε KDE 3.5.6 και όντως τα πράγματα είναι όπως τα λες. Με μία
διαφορά: όταν αρχίσεις να εισάγεις τον αριθμό, το πεδίο του αποτελέσματος
αλλάζει μέγεθος ώστε αυτός να εμφανίζεται ολόκληρος, αλλάζοντας ταυτόχρονα
και το μέγεθος του παραθύρου.

Όπως και να 'χει, έκοψα τα ονόματα, και τα πράγματα είναι ελαφρώς καλύτερα.
Αν μπορείς εγκατέστησε το αρχείο που επισυνάπτω, έλεγξέ το και πες μου.

Σημείωση: Αν έχεις κάποια προηγούμενη έκδοση του KDE, μπορεί να σου
εμφανιστούν αμετάφραστες συμβολοσειρές, αφού ίσως έχουν γίνει αλλαγές στα
μηνύματα του προγράμματος.

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html