[I18NGR] Όρος στο k3b

Athanasios Lefteris alefteris at gmail.com
Fri Apr 20 16:23:35 EEST 2007

On 4/20/07, Stratos Laspas <stratos at laspas.gr> wrote:

>  On 20/04/2007 11:35, Spiros Georgaras wrote:
>  Την Παρ 20 Απρ 2007 ο/η Stratos Laspas έγραψε:
>

>  Στην αρχική οθόνη, στο παράθυρο αριστερά όπου έχει το δένρο με τους
> καταλόγους αρχείων του συστήματος, πάνω πάνω έχει το όνομα της συσκευής
> εγγραφής.
>
> Αν βάλουμε μέσα ένα άδειο dvd, γράφει κάτω από το μοντέλο της συσκευής
> "Άδεισμα μέσου DVD+R"
>
> Φαντάζομαι ότι θα θέλαμε να λέει "Κενός δίσκος DVD+R"
>
>  Στράτο καλημέρα
>
> Κατ' αρχήν σε ευχαριστώ που μας επισημαίνεις το σφάλμα που βρήκες. Μακάρι να
> [...]

Μάλλον οι μεταφράσεις εισήχθηκαν στο launchpad πριν από τις 29
Μαρτίου. Το διόρθωσα πάντως και είναι τώρα στην σειρά αναμονής για
εισαχθεί στο launchpad.  Για το πως μπορείς να έχεις τις τελευταίες
εκδόσεις των μεταφράσεων για το Ubuntu, δες εδώ:
http://www.ubuntu-gr.org/Wiki/Help/GreekSupport/Customizations#head-d16a03400d2b92ce4b5f86bd034427d06b608847

Θάνος