[I18NGR] Όρος στο k3b

Spiros Georgaras sng at hellug.gr
Fri Apr 20 11:35:26 EEST 2007

Την Παρ 20 Απρ 2007 ο/η Stratos Laspas έγραψε:
> Στην αρχική οθόνη, στο παράθυρο αριστερά όπου έχει το δένρο με τους
> καταλόγους αρχείων του συστήματος, πάνω πάνω έχει το όνομα της συσκευής
> εγγραφής.
>
> Αν βάλουμε μέσα ένα άδειο dvd, γράφει κάτω από το μοντέλο της συσκευής
> "Άδεισμα μέσου DVD+R"
>
> Φαντάζομαι ότι θα θέλαμε να λέει "Κενός δίσκος DVD+R"

Στράτο καλημέρα

Κατ' αρχήν σε ευχαριστώ που μας επισημαίνεις το σφάλμα που βρήκες. Μακάρι να
είχαμε περισσότερες αναφορές σφαλμάτων· μου είναι αδύνατο να πιστέψω ότι δεν
υπάρχουν σφάλματα στις μεταφράσεις...

Σχετικά με το συγκεκριμένο τώρα: το σφάλμα έχει διορθωθεί από τις 29 του
προηγούμενου μήνα μετά από αναφορά από τον Θεόφιλο τον Ιντζόγλου.

Μήπως δεν έχεις τις τελευταίες μεταφράσεις του k3b;
Απ' όσο ξέρω, οι αλλαγές αυτές υπάρχουν και στο σχετικό πακέτο εγκατάστασης
που δίνει το k3b στο δικτυακό του τόπο...

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-kde-el.html