[I18NGR] Απόδοση nameserver

Vasileios Giannakopoulos - Βασίλειος Γιαννακόπουλος billg at hellug.gr
Fri Apr 13 14:53:24 EEST 2007

Μα ρε παιδιά γιατί καθόμαστε και το ψυρίζουμε το θεμα; Διακομιστής
εναντίον Εξυπηρετητή!
Τι είναι αυτά; λες και θα ασχοληθεί κανείς για την ακριβή τεχνική
ορολογία, λες και νοιάζεται κανείς! Το μόνο που καταφέρνουμε είναι να
κάνουμε τους ανθρώπους να μπερδεύονται! Δείτε και την πολιτική των άλλων
γλωσσών, παράδειγμα της αγγλικής. Δεν προσπαθούν να χρησιμοποιούν πολλές
διαφορετικές λέξεις για κάθε τι διαφορετικό αλλά απλές και εύκολες και
κατανοητές. Μην πουμε παραδείγματα τώρα, νομίζω ότι η λέξη joystick τα
λέει όλα...
Εγώ συμφωνώ με το Διακομιστής και συγκεκριμένα στην HoSTraG όλοι το
μεταφράζουμε το server ως Διακομιστής.
Τώρα το nameserver είναι Διακομιστής Ονομάτων σε εμάς τουλάχιστον...
Φιλικά,
Β.Γ.
O/H Spiros Georgaras έγραψε: