[I18NGR] Ελληνικές πολυτονικές γραμματοσειρές

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Wed Apr 11 10:49:48 EEST 2007

Ψάχνοντας η γυναίκα μου στο 'net για όμορφες γραμματοσειρές για
προσκλήσεις :-), βρήκε τα εξής πολύ χρήσιμα links για πολυτονικές
γραμματοσειρές:

http://www.russellcottrell.com/greek/fonts.asp
http://www.wazu.jp/gallery/Fonts_GreekPoly.html

Δεν έχω κοιτάξει ακόμη τα licenses, και μερικές είναι ήδη γνωστές
(gentium, freefonts, dejavu) αλλά έχει και μερικές που δε γνώριζα εγώ
τουλ.

Ενδιαφέρεται κανείς να κάνει το πακετάρισμα; (αν όχι, θα το κάνω εγώ,
αλλά για να μη μου πει κανείς ότι δε ρωτάω :-)

Κώστας

ΥΓ. τελικά οι προσκλήσεις θα γίνουν με gentium, της άρεσε πάρα
πολύ :-)